torsdag 21. november 2013

Bilde i NIB- Hjemme!



Nettet vårt bestemte seg for å streike en gang forrige uke.
Gjett om det er kjipt, gud såå avhengig man blir!
 Fikk endelig fikset det og
Gjett om gleden var stor når jeg oppdaget
at Vinterstemnings bidraget mitt er med i november utgaven av
NIB- Hjemme!


Dette bildet er med.

Så gøy og overraskende!

Tusen takk Solveig, Ann-Helen og Åshild

Her kan du lese nettmagasinet 

Masse nydelige bilder og julestemning å finne der :)






Gleder meg til å besøke dere i kveld!

Klemmer

 


13 kommentarer:

  1. GRATULERER SÅ GØY
    ØNSKER DEG LYKKE TIL
    SÅ BRA DU ER PÅ NETT IGJEN
    FLOTT DAG TIL DEG JANNE
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Velfortjent bildeplass ;)

    Siri

    SvarSlett
  3. dette var et verdig bilde til å bli med....var så stemning ved bordet, og når man ser ut, så er det jammen stemning der også :-)
    GRATULERER!

    klem tone

    SvarSlett
  4. Du er så flink,grattis:))
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  5. Velfortjent, det er jo så koselige bilder med mye stemning:) Klem Ann Elin

    SvarSlett
  6. Gratulerer!!
    Så gøy og endelig komme med:)
    Fiiiiint bilde ♥

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye!! Det var virkelig velfortjent:)
    Jeg ble så fristet til å lage de flotte trærne dine så jeg har lånt ideen din. Håper det er greit!
    Ha ei superfin helg!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  8. Bildet ditt er superfint altså! Så moro for deg å få det med! Grattis! Liker stilen din så godt! Klem fra Lene

    SvarSlett
  9. Så flinke du er:))
    God helg til skjønne deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  10. Fortjent!
    Nydelig bilde, med herlig stemning :)
    Ønsker deg en fin helg!

    SvarSlett
  11. Kjempefint bilde! og kjekt å få vere med i NIB hjemme! :)

    God klem,
    elin

    SvarSlett
  12. Nydelig bilde, du er flink! :*

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)