lørdag 2. november 2013

Papirgardin!



Mannen etterlyst gardiner på stua...
Har du hørt på makan!!
"Sy noen gardiner a?" 
eh...liksom, nei huff!
Vi bor i 2.etg og da er det helt unøvendig, synes jeg!

Men for å tilfredsstille hans plutselige interiørønsker (håper ikke det blir en vane)
så sydde jeg noen av gullfarget papir,
klippet som stjerner og sydd sammen i lenker..


Ble da riktig så fint :)










Spørs om han er helt fornøyd men..

Kommentaren hans
"JASSÅ, du har sydd gardiner"
var i syrligeste laget altså ;)
 

Fortsatt GOD HELG!

Klem

32 kommentarer:

  1. Så utrolig koselig dette var, elsker denne ideen din. Flinke deg;) ha en fin kveld! Klem Ann Elin

    SvarSlett
  2. Kjempefint jo!! inspirerende! god helg!!!

    SvarSlett
  3. Skikkelig kosligt og kreativt!!
    God helg:))
    Klemklem

    SvarSlett
  4. Hihi! De mennene... Riktig fine, sydde gardiner :)

    SvarSlett
  5. ti hi så lurt
    blei så stili
    lure du
    klem Eli:)

    SvarSlett
  6. Så kult det ble!!
    Syns det ble en herlig variant av gardiner ♥
    Du er jammen meg kreativ:)

    SvarSlett
  7. Syns heller ikke det er så nødvendig med gardiner i 2. etg.
    Eller jeg har det da. Men, men.
    Du får hilse Jan Henning da.
    Han har jeg også hatt i barnehagen. Ja verden er ikke stor.
    Du har kanskje vært hos oss også da.
    Mener han hadde med ei her for en del år siden
    Så morsomt da. Dere får bare stikke nedom visst dere besøker svigerfar.
    Ha en fortsatt god helg :)

    SvarSlett
  8. Så utrulig skjønnt det blei,nydelig rett og slett og gardiner det har ikkje eg heller går i litt liftgardiner,persienner og lameller så resten har ingen ting:)husker før i tida at eg måtte ha gardiner overalt men godt når lyset flommer inn:)
    Fin søndag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  9. He he morsomt !! Jeg synest det var kreativt og fint :-)

    SvarSlett
  10. Utrolig kult!!!! Terningkast 6!

    ;)

    Klemmer

    SvarSlett
  11. Men i alle dager - så lurt! Så utrolig kreativt - og dekorativt! Det ble jo kjempefint! Så flink du har vært ;-)

    Ha en super kveld!

    SvarSlett
  12. Hihi... Noe høres så kjent ut! ;)
    Du kom deg fin-fint ut av den altså!
    Kvalifiserer fint som gardiner de der!
    Også så lekre da ;) Like it!
    Ha en god søndagskveld!

    SvarSlett
  13. Dette var genialt!!
    Jeg er heller ikke glad i gardiner. Har også en mann som absolutt skal ha gardiner.:)
    Men jeg skal ha inn mest mulig lys og da blir det noen lift som er tynne i stoffet og heist opp så langt som mulig!!
    Ønsker deg ei fin ny uke!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  14. Herlig! Det ble veldig fint! Jeg ble veldig lysten på å lage noe lignende når desember kommer krypende. Og du, skit i mannebeinet. ;)

    SvarSlett
  15. Saa fint det ble! God idé!
    Mye lekkert hos deg
    klem hx

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)