tirsdag 14. januar 2014

Nytt


N for noe nytt!
Som i Nye ideer, Nye tanker og Ny inspirasjon
Mange har tydeligvis tenkt det samme :)
Det er fantastisk moro å se både her i bloggeland og på intagram
at kreativiteten er et fokus!

Du vet når du blir SÅ inspirert at du umiddelbart får en idè 
og bare kaster alt du har i hendene for å sette igang!

Fikk den følelsen når Ann Merete med bloggen Kreativ-i-tet.
postet en utfordring på instagram i dag under 

#takreativitetentilbake
   
Sjekk det ut og delta sier jeg bare!

Har brukt flere timer i dag på å sy putetrekk,
Sto fast med siste finishen helt til jeg oppdaget den utfordringen og vips som kom en idè!
Det er ikke alltid mye som skal til ;)
 

Skal vise her og på insta i morgen, altfor dårlig lys for bildeknips nu ;)




 N for nytt altså!



 Favoritt koppen!
liten og akkurat passe stor for hendene mine!





Farsdagssitatet jeg lagde til mannen i huset i høst :)
Any man can be a father, it takes a special person to be a dad
Ganske søtt vel!



 En julerest-furukvist.. veldig klart bilde ja.. haha!









Ha en fin kveld!
 
Ikke glem Grey`s på tv`n da, veldig viktig!

Klem

 

5 kommentarer:

  1. Hei...nå hadde eg nett nesten skrevet ferdig ein relativ lang kommentar til innlegget ditt og debatten som går...kva skjedde!!? Klikk - så var eg vel borte i lukk-knappen! Rrrg...!

    Uansett, budskapet mitt var at eg er veldig enig med deg og at det var på tide debatten kom. Eg tar ikkje særleg del sjøl på bloggen, ser det er mange som har sagt det meste av det eg også meiner.

    Har selfølgelig også design-ting i huset. Om enn ikkje så mange, så der det ting som gir meg noko - og det er vel heile poenget med design!

    For meg er den kreative prosessen like mykje sjølve fotograferingen og redigeringen, som objektet - kanskje meir!

    Stå på Janne, du har inspirert i allefall meg mange ganger og det er eg ikkje åleine om ser eg.Liker holdningen din om gjenbruk og DIY.

    Klem i lange baner,

    Kjersti

    SvarSlett
  2. Jeg kjenner meg igjen når du beskriver det å bli inspirert :) Det er ikke så mye som skal til alltid, og for min del bobler hodet fort over av idèer og alt skal helst gjøres med en gang!
    Jeg deler sevsagt også brownieoppskriftene jeg bruker, men jeg legger dem nok ikke ut før i februar da jeg får prøvd å lage den med ostekremen.

    Dessuten ble jeg sååååå skuffa da det ikke var Gre's i går - hva er greia med sesongstart forrige mandag hvis det allerede har pause? Haha, jeg er avhenging!

    Klem

    SvarSlett
  3. Tre ganger hurra for at kreativiteten er tilbake i fokus! :) Jeg prøver å ta tilbake kreativiteten jeg hadde før, men tiden strekker ikke alltid til som småbarnsmamma. men noen prosjekt får jeg gjennomført! ;)

    gleder meg til å se putene!
    klem

    SvarSlett
  4. Tusen takk for deling!! Det er så deilig å kjenne at kreativiteten har begynt å boble igjen, denne utfordringen hjelper meg å våkne opp av dvalen også! Fine putetrekk, jeg delte bildet ditt på insta :)
    Ha en fin onsdagskveld!
    Klem AM :)

    SvarSlett
  5. Flott tiltak:)
    N for nytt av gammelt er bra!
    Gjenbruk og diy er aldri feil ♥
    Gleder meg til og se hva du har laget, su som er så kreativ:))

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)