søndag 7. september 2014

Sopptid!



Det snakkes som sopp overalt for tiden synes jeg!
Det har visst blitt sååå poppis og det er mye å finne i år sier de som kan det.
Selv er jeg ikke trygg nok til å plukke selv, jo kanskje kantareller..
Ble uansett veldig glad for å få denne posen stappfull med nyplukkede kantareller.
Så var det bare å rense og steke
Og spise selvfølgelig!!
NAM!













God soppjakt til alle som tør ;)

PS.
Reportasjen som ble lagt hos oss i fjor høst er straks å se i både Kamille 
og litt fra uteplassen i BoligDrøm. 
For de som abonnerer har nok allerede fått bladene i postkassen. 
Jeg har faktisk enda ikke sett dem selv, 
men instagram har sladret ;)
SÅ SPENNENDE!

Klem :)

6 kommentarer:

  1. For noen herlige og stemningsfulle bilder:) De vitner virkelig om høst!
    Jeg har faktisk akkurat lagt fra meg Bolig Drøm og leste reportasjen, så koselig dere har det ute :)
    Ønsker deg en flott uke!!

    SvarSlett
  2. Eg er nok litt som deg, ikkje trygg nok til å lukke sjølv - kanskje kantareller kunne eg også klart...?! Men steikte kantareller og sopp generelt er noko av det beste eg kan få. Herlige haustbilder!
    Eg har fått BoligDrøm i posten og har så vidt fått sett på bildene men ikkje lest reportasjen. Bildene ser bare fantastisk inspirerande ut! Det er noko med hausten...den gir meg energi og pågangsmot. Sol og sommar er bare herlig, denne sommaren var jo bare fantastisk, lys og varme fra ende til annen! Men det er når hausten kjem at inspirasjonen og tiltakslysta kjem for fullt hos meg. Må bare innrømme at juleidèane er så vidt begynt å ta form...eh...var det julegalskap i september me sa i fjor...??!! erfaring seier meg at skal eg få kose meg med det kreative må eg begynne tidlig. Når desember setter inn blir det jo ofte litt for travelt for hobbysyssler (hos meg i allefall!). Utfordringen i år er å få nok tid til hyggelige aktivitetar nå når eg er begynt i full jobb! Målet må bli å gjera prosjektene enkle og "fort-gjort".
    Gleder meg til å lese reportasjen og eg må ut å kjøpe Kamille snart også. Ønsker deg ein fin dag og gleder meg til å følgje deg vidare utover hausten. Klem

    SvarSlett
  3. Mm, så fine soppbilder! Jeg elsker soppsuppe, men den ene gangen jeg har laget det fra bunnen kjøpte jeg kantareller på matbutikken. Ellers må jeg litt flaut innrømme at jeg bruker posesuppe.... har litt å gå på der, ja :-D

    SvarSlett
  4. Fantastiske bilder, kunne ønske jeg likte sopp:) Det ser så godt ut!
    Ønsker deg en fin dag♥
    Klem Mari

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder fra deg! Og gratulerer med den flotte hjemme-hos-reportasjen i Kamille! Har kost meg sånn med å lese den i kveld! Syns du har det såååå fint hjemme og er så imponert hva du får til med hammer og sag. :) De blå skapene dine er så nydelige! Flink er du! :) Hilsen stor fan fra Halden :))))

    SvarSlett
  6. Mmm, så lekkert og godt dette så ut! :)
    Gratulerer så mye med interiørreportasjer, så GØY! :)
    Riktig god helg!

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)