tirsdag 7. oktober 2014

Høstslapp!


Har fått et lite drag av høstslapphet!
Vanligvis får jeg ekstra energi på høsten, 
bare tanken på at det snart er jul får det til å krible og boble litt ekstra, hehe :)
I går brukte jeg faktisk hele dagen før jobb på høstslappheten i denne sofaen med pc og pintrest.
Juleinspirasjon vet du ;)
Aldri så dumt at det ikke er godt for noe sier jeg bare..
Noen ganger trenger man legge gjøremålene til side og bare slappe av med god samvittighet.
Idag er jeg klar for å tilbake på jobb og pakke opp julevarer!!
Hihih gleder meg!














Ha en fin dag!!

Klemmer

7 kommentarer:

  1. Hei frøken! Flott og personlig stue hos deg :-) Jeg må si jeg elsker det tredje bildet! Måtte se hardt og lenge på det ;-) Håper du får masse energi i dag og at høstslappheten har forsvunnet for godt. Klem fra Monica.

    SvarSlett
  2. Slapphet er kjekt innimellom. Tiden flyr fort foran PCen.
    Så herlig og tøft uttrykk på stua :)

    SvarSlett
  3. Det er fort gjort å pådra seg slik høstslapphet og det er helt lov iblant;) Og ettersom du søkte juleinspirasjon vil jeg jo ikke si at du var helt uproduktiv, hehe:)
    Fortsatt fin uke til deg:)

    SvarSlett
  4. Eeelsker høsten - men bruker litt tid på og omstille meg jeg og:)
    Veldig trøtt! Og veldig klar for juleinspo! Elsker julen:))

    Jobber du i butikk? Interiør?

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett
  5. Så fint du har det! Liker stilen din! Så fine gardiner du hadde der, gjør det litt lunere nå når det går mot vinter! Må si jeg bare elsker sofabordet ditt, har du laget det selv? Råfint! :)

    SvarSlett
  6. Du har det så lekkert! :) Det er jo nå en kan kose seg og slappe av! ;) Bra det ikke bare er meg som har startet på juleinspirasjonen.. ;)
    Ønsker deg en fin kveld!
    klem

    SvarSlett
  7. Kjempefin stue altså! :) Ja, det er jo bare to måneder til Luciadagen, snart på tide å finne fram julepynten nå? :-D Jeg har faktisk hatt den framme ei uke nå.. på grunn av noen bilder til noe greier. Kjente egentlig det var helt feil og greit å få det bort igjen. Ville liksom ikke glede meg for tidlig heller ;)

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)